Mom098 Kızlar e bebek bezi kullanıyorum indirim var Ocak gelmeden stok yapacağım 😂 3 numara kaç ay kullanılır 4700 kg 3 no kullanıyorum sizce ortalama kaç ay gider ona göre 3 ve 4 stok yapacağım 😂
Irmakmelegim Mom098 valla 15 ay 19 günlük hala 4+ 5 numara kullniyrm prima da sleeepy natural gündüz takarım ondadda 5+ 5 kullanırım genlde şuan kızım 10kg 4 numara dahi oluyor şuan prima da sleepy dar geliyor
Irmakmelegim Mom098 valla 15 ay 19 günlük hala 4+ 5 numara kullniyrm prima da sleeepy natural gündüz takarım ondadda 5+ 5 kullanırım genlde
cogulsahis Mom098 3 no çok kullanılmıyor bir kaç ay sadece 4 no stok yapın bence ben de 3 aldım bebeklerime küçük geliyor 2den direkt 4e geçenler bile var