Kızlar bebeğim bugün 8 aylık oldu hala dişleri çıkmadı 2 gündür emeklemeyi öğrendi. Yalnız 3-4 gündür geceleri çok sık uyanmaya başladı sürekli yanımda uyumak istiyor kucağımda kalmak istiyor onun haricinde belirgin fark ettiğim bir değişiklik yok gün içerisinde de biraz huysuz gibi ama oyun oynatınca oynuyor. Sizce bu uyku problemi neden diş mi çıkaracak başka bişe mi? Ve geçici bir süreç mi