Merve_42 Kızım bir yaşında vücudun da böcek ısırığı gibi şeyler çıkıyor hemen sönüyor ama böcek ısırığı değil başına gelen var mı çok tedirgin oluyorum
ozlem_4734 Merve_42 ya bu 2 haftadır benimde 13 aylık bebeğimde oluştu kırmızı leke gibi yüzünde boynunda birazcık kabarık böyle moralim çok bozuk neden oluştu diye düşünüyorum randevu alıp doktor götürmeyi düşünüyordum
sarilokumumm Merve_42 benim oğlumda olmuştu başta isilik gibi azdı sonra kabarıp yayıldı geçti tekrar çıktı Dr a gittik kanda enfeksiyon çıkmıştı alerjen değeri de yüksek çıktı alerji testi temiz geldi Dr enfeksiyona bağlı olabilir demişti geçmiş olsun
Rana1234 Alerjik reaksiyon göstermiş vücud, benim kızımda da yaşadık en son ne yedirdinz ona dıkkat edin ben sarımsak koymuştum corbasına ne yazıkkı sarımsağa karşı tepki verdi vucut inseallahh da başka bişi cıkmaz gecmiş olsun
Rabiaa12 Merve_42 benim kızımdada oldu yakında post açmıştım bende tahtakurusundan şüphelendim çok şükür öyle değilmiş geçti kendiliğinden bi daha da çıkmadı çok şükür
Merve_42 Çok sağolun arkadaşlar mevlam çocuklarımıza sağlık sıhhat afiyet huzur versin kimseyi evladı ile imtihan etmesin inanın belki basit gibi gözükebilir ama onun tenine zarar gelmesi benim canımı yakıyor rabbim beterinden koruusn