Selamm arkadaşlar merak ediyorum daha önce deneyen oldu mu?? Gün içinde ev işleri,bebeğim,yemek vs derken aslında elimde hep telefon oluyor 2 dk bakayım diyorum hep aynı şeylere bakıyorum özelikle Instagram arada buraya geliyorum vs.. ama bazen tamamen bıraksam diyorum hiç elime almasam nasıl olurdu sadece gerekli aramalar ve yazışmalar dışında.. çünkü ister istemez etkiliyor insanı.. sizler daha önce denediniz mi faydasını gördünüz mü? Öyle bir merak ettim yorumlarınızı bekliyorum 💓🌃