Hanımlar hanımlaaarr!! Yeni binada rutubet olmaz dediler, oldu. Nem tutucularla vs en aza indirgemiştim geçen kış. Bu sene henüz evin hiçbir yerinde gözle görülür bir rutubet söz konusu değil ama kızımın yatağı bir rutubet kokuyor ki anlatamam. Bi kaç gündür yağmurların artmasıyla sanki koku bi yoğunlaştı yavrum yatağında yatmak istemiyor gibi geliyor. Kış günü nasıl yıkayacağımı bilemedim. Başına gelen ya da titiz olup ben yatakları böyle yıkıyorum sende öyle yap kvsvscim diyen varsa tüüüümm önerilere açığım 🌸
Not: Kurutma makinam var. Yün yastık vs atıp kurutanınız varsa yazarsanız sevinirim .