papatyasevdalisiii Hanımlar doğalgaz yardımı alıyor bir arkadaşım ama merkezi sistemi karşılamıyor muş oda birininkini yatarsam parasını alsam sorun olur mu??? Bilen lütfen dönüş yapar mı
3bebeli_ana papatyasevdalisiii ama abonelik numarası oluyor baş vuru yyaparken nasıl başkasını odetecek ki bilgim ama usstre kalsin