Linaya 38,5 ateşle acile gittik kaka testi idrar tahlili kan tahlili hepsi yapıldı 6 saatlik beklemenin sonunda herşeyin temiz olduğunu (çok şükür) dişten kaynaklı olduğunu öğrendik nerde o diş ateşi 37,5 i geçmez diyen annişkolar 😂
benaslindayohum Linaya ben inanmıyorum çünkü bizimde geçiyor 37.5u hatta ateş, ishal, burun akıntısı ne ararsan bi anda mahvoluyor kızım 🥺
TeacherrMom Linaya ne zaman diş çıkarsa ateşi pek olmaz ama burun tıkanması pişik huzursuzluk ishal öksürük hepsini yaşıyoruz
Atlasbebek3535 Linaya her diş döneminde 38.8 i gördüğümü bilirim. Kim demişse bizim için geçerli değil o 🤣 hatt her diş dönemi grip gibi geçer
Linaya benaslindayohum aynı durumdayız görseniz mahvoldu çocuğum burnu akıyo gözleri baygın baygın bir de ishal her türlü tetkik yapıldı çok şükür bişey çıkmadı ama ateşi düşmüyo en son fitil attılar
Nghn_00 Bana doktor diş ateşinin 38 i geçmeyeceğini 38 i geçerse başka birşeyden kaynaklı olabileceğini söylemişti ama bilemiyoruz işte 🙄 bununla geçmiş olsun diyelim 🤲
Linaya Nghn_00 1 saat önce de doktor bana diş ateşi olabilir dedi doktorlar hep farklı şeyler söylüyor sanırım halbu ki aldıkları eğitim aynı değil mi 🙄
benaslindayohum Linaya bende hep şişme havuzu doldurup canı skkılana kadar tutuyorum suda yoksa calpolun kesebildiği bi ateş değil 🙄 ama fitilde almadı daha iburamin zero kullanıyorum o çok etkili
Linaya TeacherrMom alt dişleri çıktı üst damağı yarılmış elleri sürekli arka dişlerinde bilmiyorum birkaç tane çıkarıcak herhalde ya
Nghn_00 Linaya valla buna bende çok şaşırıyorum bir doktor bebeğine ıhlamur verebilirsin derken değeri verdirmiyor bir dudak bağı var derken diğeri yok diyor diyorlarda diyorlar herkes kendi yorumunu tecrübesini katmaya çalışıyor galiba 🙄