Portakalcicegiii Beni emmiyor , mama içiyor. Suanda mama saati yarım saat gecikti, uyansın diye altını aldım asla uyanmadı cok derin uykuda.. sizce zorla uyandırmalı mıyım ? Yoksa kendi mi uyansın ?
Mervedemircetin Portakalcicegiii bence uyandırmamalısınız acıktığında kendisi uyanacaktır bu kez rutin oluşturup uykudan devamlı uyanır
Portakalcicegiii Mervedemircetin anne yüreği işte aç kalır diye korkuyorum 🙏 bekleyelim bakalım kaçta uyanacak prenses 😍
Bebegimm1 Portakalcicegiii ben 1 aylikken biraktim doktor oyle demisti acikinca kendisi uyaniyor uzayan sarilik vs yoksa uyandirmayin
Mervedemircetin Portakalcicegiii öyle oluyor ama insn daha sonra uyandırılmaya alışırsa sıkıntı olur düzeni olmaz
Bebegimm1 Portakalcicegiii siz gozlemleyin acikinca uyanr yada uyanmaz uykusunda mirirdanir gozu kapali yer uyur 😁
Portakalcicegiii Mervedemircetin benim ki maşallah ya. Mamayı içip 1-2 saat ayakta kalıp hemen uyuyor
Olimbonii Portakalcicegiii hayir uyandırmaniza gerek yok geceleri istedigi kadar uyusun o aciktiginda kendi uyanip aglicaktir ben bebegimi 30.gunden sonra gece hic kaldirmadim bazen 3 saat bazen 4-5 saat uyur asla kaldirmam benim bebeğimde suan tam 2 aylık gece ellemiyorum hic aciktiginda uyanip agliyor hazirlayip yediriyorum mamasini sonra devam ediyor
Olimbonii Portakalcicegiii daha kaldirmaniza gerek yok gece uykusu cok iyi o zaten acikinca durmaz aglar kalkar o zaman yedirirsiniz hic ac kalmaz gunduz zaten duzenli yediriyosunuzdur o yuzden endise etmeyin istedigi kadar uyusun 🐣
Portakalcicegiii Olimbonii gündüz gayet düzenliyiz. Sizinkinin uyku düzeni nasıl ? Bizimki mamayı içip bir bir buçuk saat ayakta kalıp geri uyuyor normal mi acaba
Yarensmom- Olimbonii benim bebiş de 2 ay 10 günlük doktor uyandırma dedi bazen 6 saati buluyor ama ben 6saatten sonra uyandırıyorum korkuyorum yine de