Beren1901 Nur321 sadece zıbın giydiriyorum ben.yorgan gibi kalın bi tulum aslında ama benim içim rahat etmiyo ince bi battaniye örtüyorum üzerine 🙂
sr_ky Nur321 evin soğukluğuna göre değişir. Ev 18-20 derecede ise içine ince uzun kollu pijama takımı giydiriyorum.biraz daha sıcaksa evim sadece zıbın ile yatıyor.