Tanya486 https://mutluresim.com/image/0e4517b7-ed60-4245-9ccc-6fb3fb115722.2hG4q Kızlar 6+1 haftadayım bu hafta ultrasonda iki kese çıktı tam net,üsteki kesede bebek ve kalp atışı var ama birinde bebek ve kalp atışı var diğerinde göremedi doktor. Benim gibi böyle olup diğer haftalarda duyan varmı doktor 1 hafta 10 gün sonra tekrar göreyim bakalım oluşacakmı dedi havada bıraktı sanki. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum
baykuskiz_ Tanya486 oncelikle hayirli olsun 🌸 benim 6. Haftada 2 kese olmustu kalp atislari 8. Haftada belli olmustu 😊