Canan08 direisiyona gecince bagimlilik yapiyo🤭 bende korkuyordum ilk esim servis kullandirdi bana sonra yazildim ilk sinavi gectin direksiyona gecince ilk basta panikledim ama her gun daha iyi kullandim hatta muzik aciyordum izin alip daha rahat ediyordum doreksiyon sinavinida hatasiz gectim simdi esim sirada otobus ehliyeti var diyor 🤭 kendimi defalarca nisanliyken servisle biraktim kendim kullanip 😁🤭