Feyza-- Kızlar merhaba bebeğim şuan 8 aylık emzik almıyor aslında 4. Aya kadar alıyordu sonra atak haftası meme reddi derken bıraktı. Sürekli meme isteyen ve memede uyuyan bir bebek uykusunda bile beni bırakmıyor memeden ayirinca hemen uyanıyor o yüzden emzik vermek istiyorum fakat ne kadar denediysem ogurerek çıkarıyor sizce bu durum düzelir mi ne yapmam lazım?
MyPrincessBaby_ Serap2534 bende 3 aylıkken emzil vermeye başladım, ama şuan 10 aylığız , normalde emmez ama sadece uykuya dalarken gece uyanınca kendi ağzına atar, bıraktırsam diyorum siz nasıl bıraktırdınız
Feyza-- Serap2534 ben de öyle market emziginden tutun bütün markaları denedim ama tekrar almadı. Alması da almaması da sıkıntı işte 🤭