Merhaba 10 Kasım’da başvuru yaptım hala süreç devam ediyor yazıyor. 14 gün oldu acaba olumsuz mu olacakda böyle yazıyor sürekli. Eşim mobbingden işten çıktı aslında cikarildi ama istifa etti.gunluk işler oluyor bazen öyle gidiyor araba indir bindir. Ev kira 3 çocuk derken ne bilim yaaa hayat zor onaylanmaz mi acaba. Birde onaylandı diyelim sadece hazirana kadar mı alınıyor. 3 çocukla ne kadar alıyor sunuz bilgi verirseniz cokk sevinirim