Yirmilik dişim çıkıyor çok ağrıyor sanırım bide yamuk 😂yamuk gibi dişin hemen dibinde yirmilik çıkarken diğerleri çürümeye başladı kök 2 anlamadım bu zamana kadar çürüğüm hiç yoktu alakası var mıdır acaba söylentiye göre 20lik çıkınca çürük olurmuş birde dehşet ağrıyor ya 🥲 emziriyorum parol hariç birşey içemiyorum dişçiye gidin önerisini kabul etmiyorum dehşet korkuyorum 😂😂