Aynısı banada oldu birkaç güm sonra yeniden. Baya bitmişti aslımda normal akıntımda gelmişti. Aa dedim ben adet oldum. Ama ara ara kanamalarım oldu öyle. Demek bence tam temizlenmemişiz ondan. Bebeğim 4 aylık 2 hafta önce adet olduğuma kanaat getirdim çünkü ciddi kanamam oldu bel ağrım oldu depend kullandım düşünün. Bu adetse diğerleri ara kanamalardır dedim. Oluyor yani arkadaşım da atnı benim gibi oldu