İyi akşamlar hanımlar, 2 ay 9 günlük oğlum su an meme reddediyor 3 gündür durum böyle, Normalde mama+meme gidiyorduk ama çoğunluk anne sütüydü sadece biryere biraktiğimda ya da acil durumlarda mama veriyordum. Son günlerde emip üstüne hep mama içmek istiyordu. 3 gün önce birden memeyi tamamen istemedi ağladi . İki gündür de zorla emip birakiyor ağlıyor memede. Sizce sütüm mü yetmiyor yoksa biberonun kolayına mi geldi. Oğlum emdikten sonra göğsümü konteol ettiğimde hala süt çıkıyor ama.