mihrosum Biz bu evreleri gecmıstık sımdı tekrar basladı cıldıracam. Kızıma bise olmaz dedıgımde, ıstedıgı olmadıgında sınırlendiginde pat pat pat kendine vuruyor yuzune vuruyor yani. 3 yıldır 1 Kez bile vurmadığım kızım kendini dövüyor 😔 bu durumu yasayan var mı ne yapmam gerekiyor
PembePelikan mihrosum bu çocuklar çok çılgın, bizimki kendine kıyamıyor bizi dövüyor. 3 yaşında kendisi, kollarım mosmor görenler koca şiddeti görüyorum sanıyor ama maalesef bu evlat şiddeti, kime şikayet edebilirim yaaaa skdjsksjd
Haticemree mihrosum benm kızımda 3 yaşına 1 ay var . Aynı şeyleri yaşıyoruz sinirleniyor kafasına yüzüne vuruyor istediği tam olmayınca ya da bir şey yapamadığında. Ve sinirlenip ettiği zaman kendini atma huyu başladı tekrar bir yere gittiğimiz zaman gelmek istemiyor ağlıyor ya da o kişiler de gelsin istiyor 🙄 her yaşta böyle sendrom çekeceksek işimiz var
mihrosum PembePelikan ne bilim canım bak kimse de yazmamıs demek bir benim kız kendine vuruyor. Cok hızını alamazsa bize de vuruyor 😔
mihrosum Haticemree bizimde 3 yas gunumuz 3 aralık.ınan canım psikolojim bozuldu. Zaten konusamıyor diye üzülüyordum şimdi bide bu çıktı
Haticemree mihrosum benm kızımda geç konuştu 2.5 yaşındaydı cümle kurmaya başladı yoksa tek sözcük deydi hep. Yazın tatile gittik geldik çocuk bülbül oldu. Bu sendromu da kazasız atlatırız inşallah 🙄🤦
Hill97 mihrosum tepki vermeyin yapma falan demeyin cok fazla inatlasmayin ve oyuncaklaritla oynarken mesela iki bebegi alin ve konusturun biri digerine vursun oburu aglasin oda ozur dilesin yaptiginin nekadar yanlis oldugunj soylesin falan cocuklar oyunla daha cabuk ogrenir ve mesaji alir bence tepki verirseniz daha cok yapar kizmayin bizeyelr icinde cok jnatlasmayin bence eger cok kotu biseh degilse yapin yada o duruma olayi hic getirmemeye calisin kafasinj dagitin o anda baska biseye yonlendirin küçük ergen bunlar cok yoruyorlar bizi ama g3cicek insallah tavsiye edebuleceklerim bunlar
mihrosum Hill97 ah canim benim doktor gibi yazmıssın cok tesekkur ederim daha dikkat edecegım. İnan artık su cocuk bir konussa boyle seulerı takmıcam.