Kbr_ay00 evet organik bebek sütü olarak geçiyor. Bebeğim beni asla emmedi suanda 2 buçuk aylık. En baştan beri hipp verdik doktorumuz tavsiye etmişti. Anne sütüne en yakın mama olduğunu söylemişti. Suanda cok fazla gaz durumu kalmadı cok şükür. Ama bir ara cok fazlaydı mamayı bile içemiyordu 😂