Buketsu06 Kizlar merhaba. Benim 12.5 aylık kızım var emerken kollarimi suratimi goguslerimi cimcikliyor. Yapma lutfen canim aciyor diyorum. Neden sizce boyle şap şap indiriyor bazen. Sizce neden boyle memede? Bazen can havliyle kızıyorum ters teper mi?
cikolatahurma Buketsu06 bizde öyleyiz ya saçımı çeker ya tırnaklarını yüzüme geçirir oynuyor sözde az önce ayna karşısına geçtim yanağımı çizmiş kanıyor jiletlenmiş gibi bende yapma oğlum bak canım acıyor dememe rağmen aksine gülüyor bu seferde dişliyor😆🥹
PembePelikan Buketsu06 bende dayak yiyiyorum göğsüm boynum yara içinde tırnaklıyor beni dkdkdkjd dur yapma lütfenden anlamazlar oyun sanıyorlar eğleniyorlar işte
cikolatahurma Buketsu06 o da bi huydur heralde bu yaştaki çoğu çocukta var bunun önüne geçebilen varsa yardımcı olursa iyi olur bende burda bekliyim☺️
Canan08 [silindi] ya benim bebe 7 aylık o da oynuyor sabır çekiyorum yüzümde boğazım cimcikliyor saçlarımı çekiyor nasıl geçer acaba huylari
Alpikom Buketsu06 merhaba benım oğlum da 13 aylık be yaklaşık 2 aydır emerken cimcikleme huyu oluştu. Sizin postunuzu okuyunca şaşırdım bir tek benım oğlumda var sanıyordum
Gokceumay04 Buketsu06 Benim kızım 6 aylkk olmasina ragmen göğsüm heryeri tirnak izi emerken şap şap vuruyor cimcikliyor tırnaklıyor savaştan çıkmış gibi oluyorum ama gülmüyorum gülünce oyun sanıp tekrar ediyor hayir diyip elini tutuyorum öpüyorum elini bırakmıyorum bakalim bu huyunu ne zaman birakacak
Canan08 Gokceumay04 biran önce bırakırlar inşallah ben de kızıyorum hayır yapılmaz öyle tırnaklarını hiç uzatmamaya çalışıyorum anne olmak ne kadar da zor
kuzey-21 Buketsu06 göğsümün biri harita gibi oldu üstelik izde kaldı tırnak izi çimdik izi 😂 Oğlum birşeyi yapma deyncede yapıyor yap deyncde yapıyor. Biz aşamadık bunu. :(