Ben çok memnum kaldım Ercüment beyin yaptığı ameliyattan , komple bayıltarak yaptılar 1 buçuk saat sürdü ameliyat, bizim kasığımızda yağ bezesi vardı onu aldırdık , pipide eğrilik gömüklül ve sünnet işlemi yani 3 işlem vardı biraz uzun sürdü ama güzel geçti , geldiğinde çok ağlamıştı narkozdan dolayı , 1. Günümüz zor geçti sonrası rahattı. Ağrısı olmasın diye 3 gün calpol verdik şuanda gayet iyi , ameliyat sonrası konrtolümüz vardı dün , doktor gayet güzel görünüyor ödemi zamanla inicek dedin, bizim pipiyle fazla uğraşıldığı için biraz ödemli baya şişlik bardı yavaş yavaş iniyor ama