Tutkuayk Kızlarrr ya bu postu açmıştım ben ama çocucum 9.5 ay oldu hala tek bır dişi yok korkuyorum valla cıkmıcak dıye herşey yiyor makarnayı felan cerıyorum kendı yıyor edıyor dıs olmasada parcalı gerseyi yıyo ama o dısler bır turlu cıkmıyor korkuyorum
[silindi] Tutkuayk 10 aya kadar normal demişti doktor.. diş genetik birde bende yaşıma 1 ay kala çıkarmışım
PembePelikan Tutkuayk neden korkuyorsun kızzzz elbette çıkaracak deri altında kalacak değil ya benimki 10 buçuk aylıkken 4 tane birden çıkardı alt üst 3-4 gün arayla çıktı, seninki de çıkarır endişe etme
n-h-g-g Tutkuayk kuzum bizim 11 ayda ilk disimiz :)) korkma hiç sonrası pıtır pıtır geliyor onun için kork:)))))
Eceedemiiir Tutkuayk Geç çıkarması daha iyi bence erken çıkan dişler ilerde sıkıntı oluyormuş benim kız 7 aylıkken alt iki çıkardı şuan 10 ay2 günlük üst dişin biri çıktı
BilalCivan Tutkuayk Niye korkuyorsunuz ki illa cikicak 14 ayda cikarani duydum. Oğlum 11. Ayda çıkardı şuan 16 aylık 10 tane dışı var
EceTuran Tutkuayk canim benimde kizim 9 aylik daha disi cikmadi. Ben 3 aylikken cikarmisim. Babaya cekmis heralde. O ne zaman cikarmis bilmiyorumm.