Deletedmom_75 Oaey24 Krem olarak tavsiye veremem benim kullanmadığım bişey kalmadı burdanda zamanında çok tavsiye aldım. Doğru tutuşla.emzirmek önemli maalesef
Gizem35_ Oaey24 doğru emzirme pozisyonunu iyice öğrenin öncelikle. Yoksa iyilestirseniz de tekrar yara olacaktır. Ve ben kendi sütümü sürüyordum gayet iyi geliyordu 😌
Simgealp39 Oaey24 kullanmadığım hiçbir şey kalmadı ve açıkçası hiçbiri fayda etmedi 50 gün sonra kendi kendine iyileşti. O zamana kadar emzirmek zulüm oldu tabi
Gokceumay04 Oaey24 madacassol ve bactroban bu iki krem iki haftada gecirdi benimki baya dilinmişti o yüzden uzun sürdü gecmesi 2. Ayimda rahatlamıştım cok geçmiş olsun