Ya kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük. doktorumuz ek gıdaya geçebileceğimizi başta tadım yapacağımızı söyledi. Mama içiyor bu arada anne sütü sağılmış içiyor. İlk gün patates püresi verdim eh işte az biraz yedi sonraki tadım kabaktı asla ağzını açmıyor ya. Alıştırma bardağıyla su veriyorum uzaktan görüp hemen ağzını açarken kaşığa asla açmıyor kilitliyor resmen ağzını. Bu kabagi sevmediği için mi sizce yoksa bizim kız ek gıdaya daha hazır mi değil? Derler ya biz yerken uzanıyor ağzını açıyor istiyor diye bizimkinde o hiç yok. İzlitor ama yemek icin bir cabası yok yanı. Bi hevesle başladım hayal kırıklığına uğradım. Tek umudum yarın havuç günü tatlı şeyleri sevmesi 😭