Mirayy00 Senaselma bizdede ateş oldu. Calpol verdim 1 saat sonra düşürmüştü. Üstünü incelttim bol bol emzirdim
Tugcebyrk Eklem yerlerine ılık suyla ıslttığım mendilleri koyuyordum kızımda bol bol emzirdim ve üzerini daha ince giydirmiştim ama yinede doktorunuza danışın kızımın 38.5 a çıkmamıştı o zamanlar ateşi her bebiş farklı tepki gösteriyor çok geçmiş olsun