Kızlar iyi akşamlar. Eşim Cuma gece ailesi ile Çerkezköy’e gidecek. Biz Sakarya Hendek de oturuyoruz. Arabayla hiç İstanbul’a gitmedik. İstanbul’un trafiği yolu bilmiyoruz. Çerkezköy’e gitmek için hangi köprüyü kullanırsak bizim için daha iyi olur. FSM köprüsü en işlek görünüyor ama trafiği bilmiyorum. Ve eşim ilk gittiği yerler de trafik ışıkların da çok takılıyor ve panikliyor. Ben gitmiyorum. Çocukla 1-2 günlük perişan olmamak için. Kayınbabamlarda sen gel yolu Navigasyondan tarif et falan diyo . Ama gitmek istemiyorum.
Yani kısacası Çerkezköy’e gitmek için kullandığınız en pratik yol varsa tarif edebilir misiniz ?