Gnazli yaşından sonra memeye daha çok düşüyor diyorlar bizimde bir ara sürekli oleydi şu an 14 aylık oğlum hala biraz öyle yalnız bizim o zamanda azı dişlerimiz çıkmıştı baya zorlanmistk azı dişlerinde şişme var mı azilar baya uzun sürüyor ama her uyku problemini de dişe yormamak gerekiyor . Geçici bir süreçtir inşallah .