Kızım 4 aylık ve aşırı huysuz oldu bu aralar. Bağırarak ağlıyor bir yeri ağıriyor diye düşünüyorum. Ateşi vs yok . Dişten şüpheleniyorum kontrol ediyorum ama görünürde bir şey yok. Sizde belirtiler nelerdi ve ne zaman belirtiler baş göstermeye başladı