Kuzeyannesi35 Kzılar oğlum 10 aylık alkıs baybay vesayre yapmıyro ben yapıyorum benı ızlıyor anlıyor ama henuz yapmıyor birde anne baba dede vesayre net kelımelerı yok mırıldanıyor ama anlasılmıyor normal mı sızce ben mı cok fazla takıyorum
salakmisincemilee Kuzeyannesi35 kizim yeni 11 aylik oldu alkis baybay yeni yapmaya basladi kelime olarak hala babildiyor baba dede mama diye mesela ben baba diyorum o da demeye calisiyor sen surekli soyle yap karsisinda taklit zamanlari geldi biz oksuruyoruz o da oksuruyo hapsuruyoruz o da hapsuruyo
Gulceninannesi25 Kuzeyannesi35 benimde on aylık kızım alkış bay bay yok baba dede meme diye babildiyo oksurunce öksürüyor o kadar sürekli konuşup kitap oyun lazım öğrenirler