Minnakelifim [silindi] çocuk kamerası var sanırım ne güzel bende almayı düşünüyorum sizinkini markası ne
Linaduygu -_-hUysUzvetatlikadin bende açık bildirim gelmedi ama gelmesin de zaten onun çıkardığı ses paniği iki katına çıkarıyor ses ayarı da yapılmıyor ki
Meraklimama -_-hUysUzvetatlikadin oppo kullanıyorum Zonguldak Ereğli kılıyım burada da oldu deprem telefonum göndermiş bildirim.
[silindi] Minnakelifim evet kamera var motorolla focus 71 kullaniyoruz. Uygulama falan kullanirken ekran kapanmıyor boyle istediğim yere koyuyorum ekranda.