Kuzeyannesi35 Kızlar bebeğim 10 aylık alkış baybay vesayre henüz yapmıyor anne baba mama gıbı net kelımlerı yok bıseyler mırıldanıyor ama anlasılmıyır normal mı sızce
sugacemds Kuzeyannesi35 bence de 10 ay erken. Bunlari yapan bebekler de vardır elbette ama yapmamasi bu ay icin problem degil. Benim bebegim alkisi erken, el sallamayi da gec yapti mesela😊
Bebitombuyuyor Kuzeyannesi35 bizde 10. Aua gircez alkışı yeni öğrendi. Gel gel diyor. Bide gidenin arkasından el sallıyor. Baba diyordu bi ara. Bu ara demiyor net cümleler değil