Ozlemsin ben 20 gündür denilen her seyi yaptım bestlak damla galactago damla humana cayları hoşaflar yiyecekler artmayınca artmıyor benimle alakalı bir durum sanırım bazen kabullenmek gerekli kendi cocuk doktorumda kendi cocuguna ılk ıkı ay mama takviyesi verdiğini söyledi hatta cok kafaya taktım bir sürü litrratür taradım mama ile beslenen cocuklarla sadece anne sütü ile beslenen cocukların Zihinsel gelişimleri aynı oldugunu öğrendim bir rahatlama geldi sonra sütüm geldi dedi.Cocugun ac kalmasından mama iyidir sakın mamaya ön yargılı olmayın