Merhaba güzel anneler bebeğimin bugün 1yaş kontrolü vardı 9.aydan beri 75cm boyunda uzama olmuyor kilo alıyor gelişim basamakları çok normal fakat boyu hep aynı doktorumuz tedirgin olmamam gerektiğini önümüzdeki ay kan değerlerine bakacağını söyledi ama insan yine de tedirgin oluyor 😣🥹🥹 Aynı durumu yaşayan var mı acaba