Iyı aksamlar kızlar bugun bebhımı ozel klınıge goturduk kac gundur huysuzdu aglıyodu emmek ıstemıyodu doktor boğazı tahrıs olmus dedı balgamlı oksuruk var dedı anttıbıyotık yazdı bebegım 3 ayına gırdı boğazı ıcın baska neler yapabılırım hızlı ıyılesmesı ıcın anttıbıyotık ıcın buraz tedırgınım ama mecburen verıyorum🙏