Sevo97 ben geçen BİM’den aldım iğrenç bi tadı var🤢 oğlum 4.5 aylık canım oda azıcık birşey vereyim dedim mama kaşığıyla olduğu gibi geri çıkardı birkaç kez daha verdim kustu hiç beğenmedi tadını bende hiç beğenmedim olduğu gibi döktüm bi daha da almadım valla amaa Hero baby nin 4 aylıktan itibaren olanını çok beğendi ama ondan biraz vermiştim yine mama kaşığıyla beğenmiş gibiydi aşırı tepki vermedi ondan dene derim o daha güzel 👍🏼💙