3 buçuk aylık bebeğimiz dün sabah 4e kadar uyumadı, çocuk acilde lavman yaptılar önce bayağı bir gaz çıkardı, sonra da kakasını yaptı, gün içerisinde 2 kere daha yaptı yani toplamda 3 defa. Normalde 2-3 günde 1 yapıyor. Normal midir acaba yaşayan var mı ?