aysima09865 alerji mamalari gaz yapmamasi lazim benim bebegim cok gazliydi hastaneden cikamiyorduk katila katila agliyordu, dokotrumuz evolvia rp yazdi bize bende alerji mamasi oldugunu gorunce sordum alerji mamalari mide de ve bagirsakta kolay emilip parcalandigi icin gaz yapmiyor demisti ama icinde en kotusu aptamil aci gercekten daha once normal mama ictiyse tadini begenmedigi icin icmiyor olabilir bana doktorumuz icine vanilya ozu damlat iki damla demisti icmezse oyle deneyebilirsiniz