1 yas muayenesi icin dun doktora gittim doktor kilosunun vs iyi oldugunu soyledi bir de kan degerlerine bakalim dedi iyi hos buraya kadar kan alacaklardi aradilar taradilar damar yolu bulamadilar ellerinde kollarinda 2 kez igneyi soktular ugrastilar ama nafile 1 damla kan dahi alinamadi 3 hemsire geldi baktilar yine bulamadilar😔cok agladi cok zorlandi yavrum.doktora soyledim tekrar gidip muhakkak bakilmasi lazum dedi ama yok bulamadilar daha sonraya erteledim mecbur😔elleri kollari tombik tombik o yuzden bulamiyoruz dedi ordaki hemsireler.biraz zaman gecince tekrar denicez insallah aranizda bu durunu yasayan oldu mu acaba?