Birgullll3 Olması gerekeni yapıyorsun Canım zaten cok küçük normal bence..Benim de 22günlük kızım var aynı şekilde gazını çıkarıyorum emzirdikten sonra ,zaten emerken uyukluyor,eğer uyumazsa 30-40dk duruyor genelde ama çoğu zaman daha kısa.
Zaten uyumak istemezse boncuk boncuk öyle etrafa bakınma çabasına giriyor,sıkılınca da ağlamaya başlıyor,emzirip uyutuyorum😊