Deprem anında haliyle cok korktum regliden dün gece yıkandım bitmişti 8.gündü hep 8.gunde yikanirim deprem sonrasi ayni adet olmusum gibi kanamam basladi stresten olmus olabilir mi ? Adet mi degil mi bu simdi 10 gunu de asmadi namaz kilabilir miyim ? @Din görevlisi arkadas yorum yapar misin rica etsem