burcinyamanerke Merhaba demir ilacinin cocukta huysuzluk yaptigini soylemisti doktorumuz cok huzursuz olursa vermeyin 6. Aya kadar bi sorun olmaz vermezseniz dedi. Demir ilaci kullanan yada kullanmayan yazablirmi?
Ikizannesi06 burcinyamanerke sağlık ocağının yazdığını kullandım alerji oldu oğlum huysuz oldu gık demeyen çocuk gece yarılarına kadar uyumadı. İkizi o kadar belirgin belirti göstermedi ama onda da hissettim. Bugün gittim alerjisi var kullanma 9. Aya kadar dedi. Zaten sağlık ocağının yazdığında bin türlü belirti var hayret bişey ya …
Tweetyy burcinyamanerke bizim Dr 6.ayda başlattı bestiron kullanıyoruz çok memnunum hiç bı sorun olmadı.
Denezmeh burcinyamanerke bebegim bu cuma 5. Ayina giricek doktor 4. Ay kontrolunde vermemisti 6. Ay kan sayimi yapar sonra veririz dedi. Eger emziriyorsaniz kendi demir seviyenizi yukseltirseniz bebege sut ile gecermis