Yenianne26 17 aylık bebeğim 1 hafta önce grip oldu geçti burnu tıkalıydı açtık atlattık ama 3 gündür burnu tıkalı nefesı zor alıyor buhar banyo yaptırdım serum fizyolojik yapıyorum ama fayda etmiyor ne yapmam gerekiyor hastalıktan sonra mı oldu ki
Csg2105 Yenianne26 geçmiş olsun 🌸 ben serum fizyolojik yapıp deniz suyu sprey sıkıyorum ve 10 dakika sonra banyo yaptırıyorum birde gece oda havasız kalıyorsa oda nemlendirici alıp içine okaliptüs yağ damlatın tüm gece çalışsın inşallah iyi gelir bizim odada çok farketti
Slmnese Yenianne26 burnunu şırıngayla yıkama yöntemiyle temizle canım ardından aspiratör ile de çektir açılır mutlaka Bu arada peteklerinize de petek suluğu koyun o da tıkar çünkü
Eymeninannesiiiiiiiiii Okyanus suyu deneyebilirsiniz, yatağinin yanina soğana karanfil batirip koyabilirsiniz o da etkili oluyor
Tugcebyrk Çok geçmiş olsun ben nurse harveys mentollü damla kullanıyorum bi mendile damlatıp kızım uyuyunca başucuna koyuyorum baya etkili oluyor