Denizz97 Merhaba. Bebeğim 4 aylık suan. Birkaç gündür minik minik öksürüyor gün içinde sürekli. Oyun diye yapıyor dedim ama değil galiba. Hasta da değil yani burun akıntısı ateş falan yok gayet keyfi yerinde ama hergun 10 defayı geçik öksürüyor
Nazlinci Burnu temiz mi? Refleks olarakta öksürüyorlar ateş falan balgam yoksa sorun yok demişti bizim doktorumuz