Yeni aldığım 3 emzigi cezveye koyup kaynatmak istedim. Ama unutmuşum. Su tamamen bitmiş ve tamamen kalıp şeklinde emzikler eriyerek plastik kaplanmış cezve. Cezve mi tekrar kullanilir hale nasil getirebilirim acaba. Çelik cezveydi ve ceyizimden. Annemin hatırası. Cok uzuldum. Evin her yerini de duman bastı. Tam 3 saattir kapi cam heryer acik ama hala plastik kokusu da evden cikmadi 😔