Benimde sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var ve hep kasık agrım var benimde agrım çok fazla olduğu zaman enfeksiyonun çok olduğu zaman , alıştım artık bol su içme ütülü çamaşır o kadar dikkat etmeme rağmen yine yine oluyor bu enfeksiyon bende çözüm bulamadım