Selamlar, güzel anne bebeğin hayırlı olsun. Sağlıkla büyütürsün inşallah.
Bende silikon uç kullandım. Bebeğim 3 aylık gögüs uçlarım alıştı silikonsuz da emebiliyor..
Doktorun neden böyle bir bilgi verdi, detay verdi mi merak ettim? Ememediği için sarılığı yükselmesin Allah korusun.