Dalpa Geçen hafta ciddi bi pişik sorunu yaşadık bezi ve ıslak mendili değiştirdim kremler ile düzeldi çok şükür bu haftada aşı olduk ateş yaptı ilk doz yapmamıştı sağlık ocağı kan ilacına başla dedi verdiklerini kullanmayın ocean markasının d vitamini ve kan ilacını aldım
Yerfistigininannesi Dalpa bende ocean aldim gecen hafta aşısını oldu sadece sisti ates olmadi uykumuz gunduzleri pek yok aksamda ben uyuyana kadar guzel ben yataga girdim mi sabaha kadar saat basi emiyo saat 6da da kalkiyoruz bide 3 yas bebesi var bende ben pert aslinda ben yogum😅
Aryakus533 Ah ah benim bebeğim de 4 aylık uyku 0 gündüz hayatta uyumuyor bu aralarda pek huysuz dişten kaynaklı galiba. Bende yeni kan damlasına başladım sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum
Elifim_benim Biz de 4 aylık 5 günlüğüz uyku sorunumuz var deli gibi uykusu olduğu halde birtürlü uykuya geçemiyoruz, uykuya geçmemiz 2 ,3 saat sürüyo uyuyuncada ancak 10dk uyuyup, gözleri faltaşı gibi açıyoz. Allah yardımcımız olsun.
Zeynepsametaras Elifim_benim İşte bu benim oğlum aynıyız yaa uyku sorunumuz var dediginiz gibi uykusu var direniyor
ebru512 Kızlar benim evi gizli kameradan mı izliyorsunuz 😄 uykuya direnme az emme sürekli kucak isteme .. aşırı yorucu geçiyor son günlerim. Bugün bizde tam 4 aylık olduk ve evet bu seferki aşı bizde de inanılmaz huysuzluk ve ateş yaptı. Umarım şu 4.ayı bir an evvel sağlıkla bitiririz
Blgnaydmr Ahhh hepimiz aynı durumdayız uykusuzluktan yorgunluktan düşüp bayıldım geçen sabah ..Atak haftası bitse de biraz da olsa normale dönsek 🙏
Zeynepsametaras Offf uyku mu ne cok özledim deliksiz uyumayı . Şuan öyle bir sansım olsa yataktan bile cıkmam