ozlmaynnn 2 gün oldu başlayalı doktor sidefer önermişti içinde şeker kimyasal vs olunca bestiron aldım bakalım tahlillerde belli olur herhalde Demir durumu ama genelde bestirondan herkes memnun
Gerçi benimki mama içtiği için mamalarda da yüksek Demir mevcut iyidir diye düşünüyorum değeri bakalım