mel123 Bebeğim bronşit oldu 10 gün küvezde kalması gerek bu durumu yaşayan varmı aşırı panik oldum lütfen dua edin bebeğime 🙏🙏
Elifnefesyunus Benimde şuan başlangıç 5 aylık kızım, doktorun ilaçlar verdi buhar makinesi aldım içine ilaçları karıştırıp kullanıyorum pazartesi günü kontrole gidicem günde 6 kez yapıyorum bakalım nasıl, hırıltısı hala devam
baharow Allah şifa versin benimde 3 aylık öksürüyo burnu yıkanık bugn doktora gittik antibiyotik verdi öecbur kullanıcam. Şuan yanımda hırıltılı uyuyo çok zor allah yrdımcımız olsun üstünede depremi yasadık o soğukta dısarı cıktık olduğumuz gibi. İnşallah kötüye gitmeyiz