Portakalcicegiii Nasıl gidicek bu? 2 ay 11 günlük bebeğim. Tabikide ilk günkü gibi degil ama alt karnım hala var … aynaya bakmak istemiyorum. Normalde dümdüzdü
2709G Portakalcicegiii ben böyle bir tayt korse aldım canım işe yarar dediler hep ve çokta güzel topladı
fatmaa37demir Portakalcicegiii aynı şekilde hamilelikten önce incecik bir belim vardı 😬 zorunlu sezeryan sonrası canım göbeğim ile beraber yaşıyoruz şimdilik🥲 55 gün oldu benim de.
fatmaa37demir Portakalcicegiii valla ilk zamanlar korse taktım ama benlik değil ya yapamadım onlarla otururken falan batıyor gibi geliyodu. İlk zamanlar ki gibi değil çok az kaldı ama şu meşhur “sezeryan göbeği” dedikleri olay buymuş onu anladım 🤣
monami_ Jöle gibi çirkin bi göbek bende de var ben dümdüz değildim ama şuanki çok fena. Sizi bilmem ama benimkini gerdirmek mi lazım rulo mu yapmak lazım müdahale gerekli
Fgday Portakalcicegiii doktorum korse takip günde 10- 15 mekik cekmemi önermişti bebeğim 73 günlük baya toplandı gobegim
Portakalcicegiii Fgday korseli bir süre taktım sadece belimi inceletti gibi hissediyorum ama deneyeceğim
Cnsyss 15 gün oldu sezeryan doğum yapalı. Rahim toparlayıcı aldım korseyi kullanmaya başlamak için erken mi sizce