Kubra-34
Canım kesinlikle boyama ben ilk boyadım okadar berbat ki soyuluyor o kadar emek çip sonra değiştirdik ama yapışkanlı folyo yapabilirsin ben tezgah arama yapmıştım 3 sene boyunca hiç sorunsuz kullanmıştım 3 sene sonra mutfağını yeniledigim için kullanmadım yoksa bı 5 sene daha giderdi tadilat istemiyorsan tek önereceğim folyo